Κικίλιας από Λαμία: Δύσκολο το επόμενο 24ωρο στην Φθιώτιδα

Reading Time: < 1 minute

Εκτάκτως μετέβη στη Λαμία ο Υπουργός Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Κικίλιας, επιστρέφοντας από την Θεσσαλία στην Αθήνα.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις τις επόμενες ώρες πρέπει όλοι οι μηχανισμοί να είναι σε εγρήγορση, αφού αναμένεται μεγάλος όγκος νερού στην περιοχή της Φθιώτιδας.

Ο υπουργός συμμετείχε στη Συνεδρίαση Συντονιστικού Οργάνου Περιφέρειας (ΣΟΠ), όπου παρόντες ήταν ο Περιφερειάρχης Στερεάς Φάνης Σπανός, ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Φθιώτιδας Ηλίας Σανίδας, ο Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Αποστολόπουλος, ο δήμαρχος Λαμιέων Θύμιος Καραΐσκος και εκπρόσωποι της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και της πολιτικής προστασίας Στερεάς Ελλάδας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο