Ανδρουλάκης: Απόψε η αυτοδιοίκηση να είναι ο νικητής

Reading Time: < 1 minute

Το εκλογικό του δικαίωμα για τις αυτοδιοικητικές εκλογές άσκησε λίγο μετά τις 10:30 το πρωί της Κυριακής στο Ηράκλειο Κρήτης, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης

Συγκεκριμένα, ο Νίκος Ανδρουλάκης ψήφισε στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου, στο 204ο Εκλογικό Τμήμα.

«Το ΠΑΣΟΚ στήριξε διαχρονικά την αυτοδιοίκηση της αποκέντρωσης και της περιφερειακής ανάπτυξης. Η Αυτοδιοίκηση να είναι ο νικητής απόψε και όχι το μοντέλο Μητσοτάκη που επιθυμεί 13 Περιφερειάρχες να τον υπηρετούν. Θέλουμε απόψε να ηττηθεί. Αγωνιζόμαστε με προοδευτικά ψηφοδέλτια δίπλα στον πολίτη» δήλωσε ο κ. Ανδρουλάκης.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο