Μητσοτάκης για Ε65: Δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας και έργο που πέρασε από 40 κύματα (ΒΙΝΤΕΟ)

Reading Time: 2 minutes

Στο 26ο χιλιόμετρο του Ε65 έγινε η τελετή εγκαινίων για την παράδοση του συνολικού τμήματος Λαμία-Καλαμπάκα του σύγχρονου Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 (μήκους 136 χλμ), με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να τονίζει ότι το έργο είναι σημαντικό ειδικά για τη δυτική Θεσσαλία. «Δυόμιση ώρες η προσβασιμότητα από την Αθήνα στην Καρδίτσα, 3 ώρες για τα Τρίκαλα», είπε ο πρωθυπουργός μιλώντας για δρόμο τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας σε περιοχές φυσικής ομορφιάς που δοκιμάστηκαν σκληρά από φυσικές καταστροφές.

Σχετικά με την ιστορία του έργου ο πρωθυπουργός είπε ότι «πέρασε από 40 κύματα, δοκιμάστηκε στην οικονομική κρίση, έμεινε κολοβό μόνο με το μεσαίο τμήμα και τεχνικά προβλήματα στο νότιο, ενώ το βόρειο στη κυριολεξία βρέθηκε σε χρηματοδοτικό κενό».

«Με την επιμονή της κυβέρνησης και σκληρή διαπραγμάτευση με την Κομισιόν εξασφαλίστηκε η ολοκλήρωση και του βόρειου τμήματος, που είχε σχεδιαστεί πριν από 15 χρόνια», τόνισε ο πρωθυπουργός και εκτός από την αναπτυξιακή διάσταση αναφέρθηκε και στην οδική ασφάλεια, υπενθυμίζοντας την Εθνική Στρατηγική για μείωση των τροχαίων.

Τόνισε ότι σε λίγο καιρό «ο δρόμος αυτός θα έχει γίνει συνήθεια, θα έχουμε ξεχάσει τις στροφές του Δομοκού και θα τον θεωρούμε δεδομένο αλλά πρέπει απλά να θυμόμαστε ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο και για όλα αυτά τα έργα χρειάστηκαν πολλή προσπάθεια και πολλή δουλειά για να τα φέρουμε τελικά προς ολοκλήρωση».

«Δύο μήνες πριν από τις εκλογές της 9ης Ιουνίου», ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι τα έργα δεν θα είχαν ποτέ πραγματοποιηθεί χωρίς την χρηματοδότηση και την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης.

«Η Νέα Δημοκρατία έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, την κράτησε και αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα, διεκδικώντας χρηματοδοτικούς πόρους και μεταφράζοντας τη σχέση της χώρας με την ευρωπαϊκή οικογένεια σε απτά έργα προς όφελος κάθε ελληνικής οικογένειας», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.

Αναφέρθηκε στο ΕΣΠΑ και στο Ταμείο Ανάκαμψης ως χρηματοδοτικά εργαλεία και για το δεύτερο είπε ότι συνολικά η Ελλάδα έχει διεκδικήσει 36 δισεκατομμύρια σε πόρους. «Πώς καταφέραμε να βάλουμε οδικό έργο στο Ταμείο Ανάκαμψης είναι άλλο θέμα», είπε ο πρωθυπουργός και υπογράμμισε ότι το βόρειο τμήμα θα ολοκληρωθεί με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

«Το 2019 είχαμε δεσμευτεί όταν οι Έλληνες πολίτες μας εμπιστεύτηκαν για πρώτη φορά να μετατρέψουμε την Ελλάδα σε ένα απέραντο εργοτάξιο. Τα εργοτάξια δίνουν τη θέση τους σε έργα, αλλά φυσικά ο σχεδιασμός και η ολοκλήρωση συνεχίζεται με αμείωτη ένταση, είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Το τμήμα Πάτρα – Πύργου βαίνει προς ολοκλήρωση, η εκκρεμότητα στον ΒΟΑΚ έχει δρομολογηθεί με βεβαιότητα χρηματοδότησης και ταυτόχρονα προχωρούν και άλλα έργα περιφερειακής σημασίας όπως η σύνδεση Λαμίας με το Καρπενήσι και ο άξονας της βόρειας Εύβοιας, καθώς και η σύνδεση Γιάννενα – Κακαβιά, είπε ο πρωθυπουργός , μιλώντας για εκκρεμότητες από το παρελθόν που δρομολογούνται από την κυβέρνηση παρά τα εμπόδια που συνοδεύουν τόσο σύνθετα έργα».

Σταϊκούρας: Προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη, ο Τουρισμός και η εμπορευματική διακίνηση

Ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε ότι «με την ολοκλήρωση του έργου που έχει ξεχωριστή σημασία, επιτυγχάνονται ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, ενισχύεται η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών, προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη, ο Τουρισμός και η εμπορευματική διακίνηση συμβάλλοντας περαιτέρω στη μείωση του ποσοστού ανεργίας και στην περαιτέρω αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος, διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό».

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο