Γεραπετρίτης: Πιο ισχυρή από ποτέ η Ελλάδα με την εξωτερική πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη

Reading Time: < 1 minute

Την εξωτερική πολιτική που ασκεί η κυβέρνηση με επικεφαλής τον ίδιο υπερασπίστηκε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης από το βήμα του προσυνεδρίου της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη.

Αναφέρθηκε σε σειρά επωφελών πρωτοβουλιών, ιστορικών διαστάσεων, με την Ελλάδα να είναι πλέον και ασφαλής και ισχυρή.

Αναφέρθηκε στους πέντε πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζεται η εξωτερική πολιτική της χώρας, τονίζοντας ότι η χώρα στη διάρκεια διακυβέρνησης της ΝΔ και του Κυριάκου Μητσοτάκη ισχυροποιήθηκε περισσότερο από ποτέ στη μεταπολιτευτική ιστορία της.

«Δεν υπάρχει κανένα τίμημα που δεν είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε προκειμένου να πάμε την Ελλάδα μπροστά. Σήμερα η χώρα έχει τις πιο δυνατές συμμαχίες που είχε ποτέ, διασφαλίζοντας τα συμφέροντά μας. Σήμερα όλοι καταλαβαίνουν τι σημαίνει η δυνατή Ελλάδα για το σύνολο του ελληνισμού και ειδικά για την Κύπρο», υπογράμμισε.
Συνέπεια, εγρήγορση, υπευθυνότητα διέπει την εξωτερική πολιτική μας, είπε, και προειδοποίησε για μεγάλες προκλήσεις στο μέλλον. Κατάλληλος να φέρει σε πέρας την εξαιρετικά κρίσιμη προεδρία της ΕΕ το επόμενο καλοκαίρι είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε. 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο