Ομολογία του Κωστή Χατζηδάκη: Στον ΟΣΕ υπήρχαν θέματα σκανδάλων και αδιαφάνειας

Reading Time: 2 minutes

Ο Κωστής Χατζηδάκης νυν υπουργός Εργασίας που έχει διατελέσει και υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, ούτε λίγο ούτε πολύ, παραδέχθηκε το Σάββατο (11/03) πως «στον ΟΣΕ υπήρχαν θέματα σκανδάλων και αδιαφάνειας«.

Συγκεκριμένα, σε σχετικές δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ, ο Κωστής Χατζηδάκης ανέφερε για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη κατά το οποίο πέθαναν τουλάχιστον 57 άνθρωποι: «Πρόκειται για μια απίστευτη τραγωδία που πληγώνει τον ελληνικό λαό, όλοι ταυτίζονται με τις οικογένειες των θυμάτων. Πρόκειται για κάτι πάρα πολύ σοβαρό και δεν μπορούμε να το αφήσουμε έτσι. Ύστερα από κάθε τραγωδία πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη κάθαρση. Ευθύνη δική μας είναι, χωρίς να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλό μας, να οδηγήσουμε τα πράγματα σε μια κάθαρση. Είναι υποχρέωση απέναντι στη συνείδησή μας. Πρέπει με τις πράξεις μας να δείξουμε ότι οδηγούμε εκεί τα πράγματα».

Ακόμα, ο ίδιος πρόσθεσε: «Από τότε είχα επισημάνει ότι ο ΟΣΕ είναι δύο – τρεις φορές χειρότερο πρόβλημα από την Ολυμπιακή, και από πλευράς οικονομικής αλλά και από πλευράς άλλων παραμέτρων. Υπήρχαν θέματα σκανδάλων, αδιαφάνειας, θέματα που είχαν να κάνουν με τη διοικητική και εργασιακή κουλτούρα».

«Το 2008 εγκαινίασα την τηλεδιοίκηση στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Λάρισα»

Σε άλλο σημείο των δηλώσεών του, ο Κωστής Χατζηδάκης υποστήριξε πως, τον Σεπτέμβριο του 2008, εγκαινίασε την τηλεδιοίκηση Θεσσαλονίκη – Λάρισα και Λάρισα- Θεσσαλονίκη και μέχρι τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς επεκτάθηκε μέχρι τον Δομοκό. Επίσης, ο ίδιος είπε: «Όταν γύρισα ύστερα από 3,5 χρόνια στο υπουργείο, δεν υπήρχε. Υπήρχε σε κάποιο βαθμό βανδαλισμένο δίκτυο από συμμορίες που είχαν αφαιρέσει το χαλκό, έκαναν λαθρεμπόριο». Μάλιστα, ο Κωστής Χατζηδάκης σημείωσε ότι «τον Σεπτέμβριο 2014 υπογράφηκε η σύμβαση ανάταξης του δικτύου, η οποία έλεγε ότι μέχρι το τέλος του 2016 πρέπει να γίνει το έργο, το έργο δεν έγινε».

«Ο ΟΣΕ είναι ένας προβληματικός οργανισμός με πανελλήνια δικτύωση. Σε αυτήν την ιστορία υπάρχουν, λιγότερο ή περισσότερο, ευθύνες όλων. Και δικές μας και του ΣΥΡΙΖΑ. Εμείς, ως κόμμα, έχουμε υποχρέωση να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν. Εκείνο που με εντυπωσιάζει είναι ότι δύο στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ , ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός και η γενική γραμματέας πρωτύτερα, λένε ότι όλα πήγαν στραβά πριν από το 2015 και μετά το 2019, εκτός της δικής τους περιόδου. Είναι απαράδεκτο και ελπίζω ότι και οι ίδιοι θα καταλάβουν» ανέφερε, επίσης, ο νυν υπουργός Εργασίας, συμπληρώνοντας: «Πρέπει να ελεγχούμε όλοι, υπάρχει κόσμος πονεμένος. Δεν γίνεται να συζητάμε σαν να μην συμβαίνει τίποτα».

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μια βαθιά προβληματική κατάσταση. Είχε 340 εκατομμύρια ευρώ έξοδα και περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ έσοδα. Κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια και το 2014 έγινε κερδοφόρα. Η Ε.Ε. επειδή είχε βρει ότι είχαν γίνει παράνομες κρατικές ενισχύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζητούσε να δώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ 700 εκατομμύρια ευρώ πίσω στο Δημόσιο», υπογράμμισε, τέλος, ο Κωστής Χατζηδάκης.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο