Aταμάν: Συγγνώμη στους Έλληνες φίλους μου, αλλά ήμασταν καλύτεροι σήμερα – Αν παίξουμε έτσι στον τελικό θα το πάρουμε

Reading Time: < 1 minute

Το όνειρο για τον πρώτο τελικό μετά από 20 χρόνια έγινε εφιάλτης για την Εθνική, με τη «γαλανόλευκη» να εμφανίζεται αγνώριστη και να χάνει με 94-68 από την Τουρκία και πλέον θα διεκδικήσει το χάλκινο.

Μετά την αναμέτρηση, ο Εργκίν Αταμάν ανέφερε πως η ομάδα του άξιζε τη νίκη, δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά της Τουρκίας σε άμυνα και επίθεση, ενώ επεσήμανε πως με ανάλογη εμφάνιση στον τελικό, πιστεύει στο χρυσό μετάλλιο.

«Λυπάμαι για όλους τους φίλους μου στην Ελλάδα που έβλεπαν το παιχνίδι, αλλά αξίζαμε να κερδίσουμε. Παίξαμε καλή άμυνα, σταματήσαμε τον Γιάννη και άλλους παίκτες-κλειδιά, όπως τον Σλούκα και τον Τολιόπουλο. Στην επίθεση παίξαμε τέλεια, πήραμε μία σπουδαία νίκη κόντρα σε μία απίστευτη ομάδα.

Ξέραμε ότι ο Γιάννης θα προστατεύσει τη ρακέτα, είχα πει στον Οσμάνι να πάρει τα ελεύθερα σουτ που θα βρει και βρήκε αυτοπεποίθηση. Η Ελλάδα είναι καλύτερη ομάδα από τη Γερμανία, αν παίξουμε έτσι θα κερδίσουμε. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τον πρώτο τίτλο της Τουρκίας σε Ευρωμπάσκετ», είπε αναλυτικά.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο