Θεσσαλονίκη: “Κάμερες στις στολές των αστυνομικών και τα περιπολικά…”

Reading Time: < 1 minute

Κάμερες στις στολές των αστυνομικών, αλλά και στα περιπολικά της ΕΛΑΣ. Αυτό προτείνει η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων στη Θεσσαλονίκη (ΕΑΥΘΕΣ), σε επιστολή της προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Όπως τονίζεται στην επιστολή που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της ΕΑΥΘΕΣ, με την πρόταση για κάμερες που διατυπώνει: “Θα υπάρχει ακριβής αποτύπωση των πραγματικών περιστατικών και θα σταματήσει η προβολή αποσπασματικών εικόνων που ερμηνεύονται κατά το δοκούν, συντηρώντας έναν άδικο αστικό μύθο εις βάρος μας”.

Σύμφωνα με την ίδια επιστολή, πρόκειται για τεχνολογία που έχει γίνει ευρέως αποδεκτή στις αστυνομίες πολλών ευρωπαϊκών κρατών και των ΗΠΑ.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο