Τριπλή υγειονομική απειλή μετά τον Daniel

Reading Time: < 1 minute

Μετά την καταστροφική επέλαση της κακοκαιρίας Daniel υπάρχει μια τριπλή απειλή για τον πληθυσμό σε εκείνο το τμήμα της χώρας, που είναι μεγάλο, επισήμανε μιλώντας στον ΣΚΑΪ η επιδημιολόγος Δώρα Ψαλτοπούλου.

Συγκεκριμένα είπε ότι οι απειλές είναι τρεις: οι μολυσματικές ασθένειες, το ενδεχόμενο επιδείνωσης μη μεταδοτικών νοσημάτων όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, κάτι που παρατηρείται σε τέτοιες περιπτώσεις και το ψυχολογικό στρες, το μετατραυματικό σύνδρομο, το άγχος και η κατάθλιψη.

Είναι σημαντικό όπως είπε να υπάρχει πόσιμο νερό και ασφαλής τροφή, κάτι που δεν συμβαίνει σε όλες τις περιοχές που έχουν πληγεί. Γι’ αυτό κάλεσε τον πληθυσμό να καταναλώνει εμφιαλωμένο νερό και συσκευασμένα τρόφιμα μέχρι να ειδοποιηθεί από τις Αρχές ότι υπάρχει αποκατάσταση στο δίκτυο υδροδότησης.

«Ακολουθούμε τις οδηγίες των ειδικών και χρησιμοποιούμε νερό μόνο όταν μας πουν οι Αρχές» σημείωσε η κ. Ψαλτοπούλου.

Επίσης, ζήτησε την προσοχή του πληθυσμού εκεί που υπάρχουν νεκρά ζώα, ενώ έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για πολλαπλασιασμό κουνουπιών με τον ιό του Δυτικού Νείλου.

Κάλεσε, δε, τον πληθυσμό αν δει ύποπτα συμπτώματα, όπως πυρετό, κατάπτωση,  γαστρεντερικά προβλήματα, να επικοινωνήσουν με γιατρό.

Επίσης, τόνισε ότι πρέπει να προσέξουν οι άνθρωποι που δεν ακολουθούν την αγωγή τους.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο